Medewerker Back Office

Ben jij een administratieveduizendpoot, een doorpakker en een echte teamplayer? Heb je oog voor detail, ben je leergierig en kan je meerdere ‘ballen tegelijk hooghouden’? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat doe je?

Als Medewerker Back Office ben je de drijvende kracht achter de administratieve en secretariële ondersteuning van onze organisatie. Samen met nog twee andere administratieve collega’s, zijn jullie de spin in het web en ontzorgen jullie het management (operationeel en algemeen directeur) en daarnaast ook onze andere collega’s in de operatie en sales.

Werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het uitvoeren van ondersteunende administratieve en secretariële werkzaamheden zoals het aanmaken van bouwprojecten, afhandelen van mails, bestellen van kleding en veiligheidsmiddelen.
  • Het opstellen van periodieke rapportages voor management en collega’s.
  • Het beheren van agenda’s en afspraken, zodat werkzaamheden efficiënt gepland kunnen worden.
  • Het opstellen en verwerken van offertes en facturen.
  • Zorgdragen voor de juiste afhandeling van telefonische verzoeken en vragen van onze klanten.

Met jouw zelfstandige en proactieve werkhouding zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Daarnaast sta je altijd klaar om collega’s te ondersteunen.

Dit breng jij mee:

  • Een afgeronde MBO-opleiding in een relevante richting (bijvoorbeeld administratief, secretarieel of facilitair).
  • Minimaal 2 jaar werkervaring als secretaresse, officemanager of administratief ondersteuner.
  • Affiniteit met de woningbouw/bouwsector.
  • Uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden.
  • Enthousiasme, assertiviteit en pro-activiteit.
  • Een teamplayer-mentaliteit en je staat klaar voor je collega’s en klanten.
  • Handigheid met software zoals Microsoft Office, ERP-systemen, etc.

Wat krijg je daarvoor terug?

Wij bieden jou een werkomgeving waarin je jezelf volop kunt ontwikkelen en waar werkplezier centraal staat. Wat mag je verwachten?

  • Een aantrekkelijk salaris dat aansluit bij jouw ervaring.
  • Een uitgebreid pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, inclusief een goede pensioenregeling.
  • Een mobiel en laptop van de zaak, zodat je flexibel kunt werken.
  • Exclusieve trainingen op maat, afgestemd op jouw ambities.
  • Werken in een enthousiast team waar je veel van kunt leren.
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken.
  • 31 vakantiedagen, plus 6 extra vrije dagen die wij voor je inplannen (op basis van een 40-urige werkweek).

Over Woningborg Toetsing en Toezicht

Woningborg Toetsing en Toezicht is al ruim 10 jaar dé marktleider in kwaliteitsborging in de bouwsector. Sinds de invoering van de Wet Kwaliteitsborging op 1 januari 2024, hebben wij onze dienstverlening uitgebreid. Wij bieden alles wat bouwers nodig hebben om hun kwaliteit naar een hoger niveau te tillen. Dit alles zorgt voor lagere faalkosten en betere bouwprojecten.

Ben je enthousiast geworden en wil je samen met ons verder bouwen aan onze organisatie? Solliciteer dan direct en stuur jouw CV naar Mignon Coolegem (a.i. Recruiter) via mcoolegem@wttkwaliteitsborging.nl.